Na Veliko planino se lahko pride na več načinov. Najlažje in najdražje je seveda iti iz Kamniške Bistrice najprej z gondolo (oz. nihalko), nato pa s sedežnico do najvišjega vrha Velike planine (Gradišče 1666m); če pa se želite malo razmigati in pri tem občudovati krasno naravo ter pastirske stanove, potem morate na Veliko planino iti z druge, JZ strani.

V Stahovici, kjer vas znak za Veliko planino sicer usmerja v levo, dejansko pa ta cesta vodi v Kamniško Bistrico, po prednostni cesti oziroma rahlo v desno nadaljujete proti Črnivcu. Po 10 km ovinkaste vožnje vas tik pod vrhom prelaza Črnivec table usmerjajo v levo proti Veliki planini in Kranjskemu Raku. Po nadaljnjih 5 km vožnje prispete na Kranjski Rak, tam za prvo in edino hiši na levi strani, Okrepčevalnico na Kranjskem Raku (pri Joškotu), zavijete levo na makadamsko pot, kamor vas usmerjajo tudi table. Cesta se spet ovinkasto dviga. Po 2 km vožnje pridete na Y-križišče, od kjer imate več možnosti:

1. Na Y-križišču zavijete levo in po 10 minutah vožnje prispete na planino Kisovec (parkirajte v senci dreves, ne pri pastirski bajti!). Če se peljete naprej, se lahko po par 100 m pri Boži in Tomiju okrepčate v Domu na Kisovcu ter se od tam peš odpravite na planino.
2. Na Y-križišču zavijete levo in po slabih 5 minutah vožnje pridete do Jelševega konfina. Parkirni prostor je na voljo ob cesti v gozdu, pešpot pa poteka desno v hrib (imenuje se »Svinjska pot«). Po njej pridete na Gojško planino, od tam potem nadaljujete levo na Malo planino ter naprej do Velike planine. Do Velike planine je 1,5 h hoje.
3. Na Y-križišču zavijete desno in po 100 m parkirate na parkirišču ob kamnolomu. Od parkirišča peš nadaljujete po cesti in po 200 m zavijete levo v hrib, kjer prav tako pridete na Gojško planino.
4. Na Y-križišču zavijete desno in z vožnjo nadaljujete še 2 km, da pridete do parkirišča Za Ušivcem. To je najlažja pot, saj po njej pridete že skoraj na nadmorsko višino Velike planine. Od parkirišča se dvignete levo po pešpoti, ki se priključi kolovozu. Če nadaljujete naravnost, pridete do Gojške planine, nato do Male planine in čez njo do Velike planine; lahko pa že prej zavijete desno na Stolniški stan, od tam pa greste naprej do Velikega stanu na Veliki planini.

Nasvet:

Če želite okusiti gastronomske specialitete Velike planine, morate pot začrtati preko Male planine, saj so na Mali planini trije planinski domovi, ki nudijo odlično hrano, in sicer Jarški dom, Črnuški dom ter Domžalski dom. V kateregakoli zavijete, ne boste naredili napake.

Parkiranje na območju pod Veliko planino je urejeno z nekaj manjšimi parkirišči, možno pa je parkirati tudi ob cesti ‒ seveda tam, kjer je cesta razširjena za parkiranje.

POMEMBNO !!!

Čim z vozilom prečite ograjo in prevozite cevi, ki omejujejo gibanje živine, se zavedajte, da ste vstopili na pašno območje. Poškodbe vozil niso redke, zato morate vedeti, da ste za škodo odgovorni sami. Sploh v primeru, da pridete z morja in je vaše vozilo prepojeno z soljo, krave to zavohajo, zato vam lahko hitro povzročijo škodo na vozilu.

Po novem je parkiranje na planini Kisovec iz zgoraj navedenih razlogov PREPOVEDANO, parkirali boste na lastno odgovornost. Hitrost vožnje je omejena na 10 km/h.

Vse obiskovalce vljudno naprošamo, da svoje smeti odnesete s seboj v dolino.